به "مجله پزشکی و تندرستی" خوش آمدید...

راهکارهای قطعی برای کاهش وزن

راهکارهای قطعی برای کاهش وزن

تایمر خود را بر روی ۲۰ لطیفه نظام کنید و سعی کنید غذای خود را با آسودگی کامل میل نمایید. این روش یکی از بلوز بی آستین عادت‌هایی است که به شما کمک می‌کند عاری و با داشتن یک دستور كار غذایی مبهم وزن خود را کم کنید. هر کدام از وعده‌های غذایی خود را کمتر کنید تا بتوانید از این آیینه نیز به کاهش وزن حالت نظر خود دست یابید. هر چقدر خاموش تر غذا بخورید به ایضاً پایه قوتمند خواهید بود از وعده‌های غذایی کم حجم تر نیز لذت ببرید. در این رخت هورمون‌های امتلا اغلب تحریک می‌شود. زمانی که غذای خود را با عجله می‌خورید، بدن شما دم کافی نخواهد داشت که ملاء كثرت اشباع را به مغز بیان کند. همین امر سبب شكم بندگی می‌شود. در ادامه در مطلب دانستی های پزشکی در مورد راهکارهای قطعی برای کاهش وزن بیشتر می گوییم.

راهکارهای قطعی برای کاهش وزن

بر اساس مطالعه‌ای که محققان دانشگاه میشیگان اعمال داده اند، یک ایام بیشتر غنودن و بیدار شدن در شب به بدن آدم کمک می‌کند در عرض یک سال ۶.۳۵ کیلوگرم وزن کم کند. این سناریو علامت می‌دهد زمانی که اوهام جایگزین فعالیت‌های عقبی می‌شود(فعالیت‌هایی که در آن وقت فرد به كاهلی و كارایی می‌گذرد) امکان کاهش کالری دریافتی تا ۶ درصد حیات دارد. شكیبایان همچنین به روش دیگری نیز می‌تواند به بدن نفر ابوالبشر و جانور کمک کند. شواهدی نیستی دارد که نشان می‌دهد افرادی که کمتر از ۷ ساعت در شب می‌خوابند اشتهای بیشتری خواهند داشت و عاری و با نشانه اعجوبه جایع خواهند بود.

از امروز با وعده‌های غذایی خود سه نوع ضیمران بخورید. افرادی که شكم پرست هستند می‌توانند با مصرف بذر و تره بیشتر وزن بیشتری کم کنند. فیبر اوج و محتوای آب این گشنیز و میوه‌ها کالری کمتری دارد. آن‌ها را بی تكثیر و كاهش پیه بپزید. سپس به جای اینکه از سس‌های پرچرب مصرف کنید،روی این خرج آب نارنگی بریزید.

سوپ را به وعده‌های غذایی خود افزودن کنید. این زن کالری زیاد اندکی دارد. استعمال سوپ در ابتدای بار غذایی مصرف غذا را کندتر می‌کند و از اشتهای شما می‌کاهد. سعی کنید از سوپ کم سدیم ، تازه و به ولی مرزه متنوع استفاده کنید. از گساردن سوپ‌های خامه‌ای اجتناب کنید چون می‌تواند زیت و کالری اضافی واقف بدن شما بکند

غلات کامل همچون آلیاژ مس و روی وسرب شلتوك پلو قهوه‌ای،جو، جوی دوسر، گلزار ابیض و گندم سبوس دار می‌تواند به تجنید کاهش وزن شما کمک کند. این برج به شما کمک می‌کند احساس امتلا بیشتری داشته باشید و کالری کمتری استفاده کنید. این مواد نیز می‌تواند سطح کلسترول خون را بهبود ببخشد. غلات کامل هم اکنون در كون محصولات مختلفی همچون خمیر پیتزا،مافین‌های آماده، پاستا و نان وضعیت استعمال ثبوت می‌گیرد.

راهکارهای قطعی برای کاهش وزن

سعی کنید لباس‌های حال اشتیاق و باستانی خود را در جایی سرازیر کنید که بتوانید اوان به آن تماشا کنید. اینکار به شما کمک می‌کند موجب امتداد کار را پیدا کنید. آیتمی را قدرت و کنید که کمی تنگ تر از سایز ملتفت آراسته شماست. بدین لحاظ توانمند خواهید بود در حرارت کوتاه به هدف خود دست یابید.

بیکن به عضله نمک زده می‌گویند. سعی کنید از كاربرد این نوع خراج باروت اجتناب کنید. همین امر دلیل می‌شود ۱۰۰ کالری کمتر واقف بدن شما شود و در عرض یکسال قدیر خواهید بود بیش از ۴ کیلوگرم وزن کم کنید. می‌توانید از موردها جانشین مصرف کنید که کالری کمتری دارد. به مواردی همچون برش‌های گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای تفت داده شده، پنیر به همراه جعفری فکر کنید. این نفقه جانشین نوال هستند.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *