به "مجله پزشکی و تندرستی" خوش آمدید...

۵ ورزش برای سلامت قلب

ways-to-find-your-true-calling-in-life

ورزش نیاز اساسی  بدن همراه با رژیم غذایی، خواب کافی و سالم و مصرف آب است. این کمک می کند تا  مقاومت و ایمنی بدن شما زیاد شود .  تناسب اندام ببرای حفظ سلامت قلب ضروری است . پمپ خون توسط قلب به بدن ضروری است . در اینجا ۵  ورزش  برای یک قلب سالم  را معرفی میکنیم
۱٫ ایروبیک و زومبا

ایروبیک  تمرین قلبی بسیار خوبی  برای بدن است. جالب است  این ورزش  یکنواخت نیست  بلکه ترکیبی از لحظه های سریع و آهسته است ،  تمرینات کششی و تمرینات مختلفی دارد . زومبا نیز ورزش قلبی عروقی است ، اما سریع تر از ایروبیک است . این یک ورزش سرگرم کننده رقص است و برای حفظ قلب و بدن سالم کمک میکند .
۲٫ پیاده روی

انعطاف پذیر ترین و راحت ترین ورزش؛ راه رفتن است. شما می توانید  یک پیاده روی در باغ ، پارک ها، ، و یا هر جایی است که  دوست دارید بروید. شما می توانید  در صبح ، عصر یا شب با توجه به ساعات کار و وقت آزاد خود پیاده روی کنید . گوش دادن به موسیقی همراه پیاده روی سریع  بسیار خوب است.
۳٫ شنا

شنا یک فرم  ورزش است .  به آرامش شما  کمک میکنند، به عنوان ورزش برای  کل بدن است .  شنا به افزایش ضربان قلب  حفظ سلامت قلب  کمک میکند

۴-قلب و وزن

شما می توانید  وزنه، تمرینات کششی انجام دهید. در  ورزشگاه با توجه به برنامه زمانی  خود بطور منظم این ورزشهارا دنبال کنید . این ورزشها  قلب را سالم نگه میدارد
۵٫ در حال اجرا و آهسته دویدن

شما می توانید بر روی تردمیل و یا بیرون  در فضای باز، تنفس در هوای تازه راانجام دهید. شما  می توانید آهسته بدوید  و یا  انرژی و استقامت  را ا فزایش د هید. افزایش مدت زمان ورزش  استقامت خود را  را افزایش می دهد.  به بهبود ضربان قلب و سلامت میکند

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

1 نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *